Nuffnang ads

Friday 28 January 2011

KnGaN yG xDpt diLuPakan..!!!

27/1/2011 patutnya aku nk balik kmpg pkl 2 tu tp ada kjadian yg x diingini belaku dlm bilik aku kat asrama dan aku terpaksa tunda nk balik kmpg..(waa.. nk balik..!!) aku terpaksa blk pg hary ke esokkannya tu..

pkoi 10 aku dgn kwn aku sorg nie blk la dari kelas sblm blk kls kami snggah bli mkn dkt dining masria.. abs je bli mkn kmi tros blk bilik aku..yg kwn aku td tu pun lepak bilk aku skali gak..
tb2 pkoi 1.45 kwn aku tu sdr wallet dia da hlng.. time kjadian nie berlaku kmi tnggl 4 org dlm blk.. aku dgn roomate aku sorg nie tdo.. dh tu kwn yg hlng wallet nie main game sblh aku n then ada sorg lagi ddk dkt meja aku dok mekup nk g kls..


tyme kwn aku nie kua g klas la bru kwn magsa(kwn yg hlng Wallet) prasan wallet dia hlng.. dhtu aku dgn mangsa nie g la wat report dkt pjabat kolej n pjabat kselamatan.. dhtu pjbt keselamatan syorkan kmi g report balai polis sb i/c serta lesen kwn aku td tu hlng.. kmi pun cpt2 la bersiap dh tu kuar bilik n then tahan la teksi utk p balai..


kmi p 5 org..mle2 teksi tu bw kmi g balai polis Bedong tapi diorg xnk trma sb bkn kwsn diorg.. dh tu kmi pun patah balik p Balai Polis Merbok.. setelah selesai buat report smua Koperal Nasir arahkan kami balik asrama tnggu inspektor Suresh akan dtg jln kan siasatan.. (eeeii.. tkot gle dgr kan..)hehe..

abs je wat report kmi blk Uitm n tnggu inspektor tu dkt pondok pengawal.. kmi kna tmbang teksi RM55 Mahal gle..masing2 xpuas hati n telefon gtaw koperal nasir.. dhtu koperal nasir mai la kat kta org dhtu dia kasi kmi Rm50 rgt.. hehe..sy0k gle la ble polis blnja.. slama nie ingtkan polis nie smuanya grang2.. rupanya friendly gak la.. dlm 10 minit inspktor suresh pun dtg dh tu dia ajk aku n kwn aku yg hlng wallet tu msok kereta peronda polis tu balik ke asrama kami..

tyme nk naik kereta tu rmai gle student2 yg tgk kami..msti diorg ingt kmi ada wat slh pape kan.. dlm 30minit slesai sesi soal jwb smua polis2 tu balik la.. tp yg mnjadi tnda tnya siapa pencuri tu..??? adakah dikalangan kami.. kta tunggu hingga siasatan selesai ye baru kta taw siapa bersalah atau x..

No comments: