Nuffnang ads

Tuesday 7 June 2011

kawan2 terbaek dari ladang..! haha

hai smua.. ary nie aku nk bercerita tntang kawan-kawan aku yg hapening2 belaka di Uitm.. hehe.. sbnrnya aku nie mmg pemalu.. tp klu dikalangan2 kawan perempuan aku owg yg happy go lucky jugak la...0oopss terperasan la plak..hehe.. aku nie suka berkawan dgn org yg happy go lucky sb nya snang sket nk bergaul dgn diowg nie.. hehe.. besa la kan org 1 kepala senang la masok sket.. hehe..

aku bkn nya xske kawan dgn org yg pendiam cuma.. aku nie owg yg susah nk memulakan perkenalan jadi nya klu org tu xtegur kat aku, aku akan senyum je la kat org tu.. xkan mula tegur pun.. hehe.. berlagak gila kan.?? hehe.. bkn berlagak la tapi kan aku dh ckp aku nie malu cket.. ahakkkss.. hehe.. kadang2 ikut mood aku gak nk tgr sape2 tapi klu org knl aku dia taw la aku mcm mna... aku xblh ddk diam2 dlm blk sb aku dh biasa dgn adk beradik yg rmai2.. dh tu dibesarkan dgn sekolah asrama yg dlm satu bilik tu terdiri daripada 20 org keatas la jgk kan.. suasana yg hapening2.. kiranya happy go lucky selalu la.. hehe.. baru la besh.. xda la rasa sedih sgt wlupun dlm atie nie sape la yg thu kan.. 

dh2 la sket2kan.. k0rang nk x tgk kwn2 aku yg hapening2 n vogue dkt tmpt aku bljr skrg nie..??
m0h la kita tgk..

first skali kan.. 

                           
nie kawan bek aku.. tyrah nma dia.. kmi knl da lme.. lma mne xyh tnya la erk sb secret kmi2 je.. hehe.. gmbar nie diambil msa kmi celebrate kemenangan drama English week..
lokasi: Pizza Hut,Giant, Kuala Terengganu..

nie nama dia nabila tp kmi panggil dia Bella je.. vogue x.? nie la mmbr merangkap roomate aku yg paling hapening n rock skali.. haha.. klu nk taw dia nie ayu org nya,... hehe

nie Aqilah.. roomate aku gak.. tp dia muda lg.. hehe.. kiranya junior la.. dia nie pemalu sket.. sory qilah sb ltk gmbq nie tnpa permission..

haa.. yg kiri tu nma dia linda a.k.a Chenta.. hehe.. yg kanan tu akma a.k.a Eton Sole2.. hehe.. chenta nie kuat melatah.. kmi smua suka kacau dia.. sory la yea linda sje je nk ngusik2..hehe.. hahhh yg org yg sblah dia tu lg sempoi... asal kita puji ke tegur pape terus muka dia bertukar merah.. xpayah pakai magic face powder 0r blusher pon.. natural yea..  hehe..  gmbaq tu diowang tgh ambk berkat sempena depevali yea.. =P ahakksss

haaaa... nie la geng2 baru aku.. hehe.. start dari kanan tu kak jiha.. dia salah seorg roomate baru aku sem nie.. baik org nya,pendiam n rajin.. yg no 2 tu konfom2 dh taw kn.. Bella.. hehe.. yg baju merah tu Nadia.. kmi pnggl dia Nia ja.. simple yea.. hehe.. sng je klu nk knl dia.. dari mahsuri sora dia smpai murni blh dgr.. almaklumla dlu mse kck2 dia tertelan mikrofon.. heee.. yg plg kiri skali tu nma dia Pia.. dia plg manja la.. dia nie mmg anti dgn segala bagai binatang & serangga yea.. mmg elergic.. klu ada ja dkt2 sekeliling dia konfom dia guling2 mcm heroin hindustan tu..

gmbaq nie diambil masa sesi reunion muda2 dlu.. start pada yg plg tinggi yg bershawl purple tu opkos la nia.. yg bershawl kelabu tu la ketua segala hapening2 di dalam kampus nie.. nma dia pelik sket Azarul Shaqis(mcm nie la kot ejaan dia.. slh klu harap maaf la n0o..) kitaowg pgl dia Ati.. simple je.. nk thu x trademark dia apa.. contoh ayt yg menjadi trademarknya ialah " fuyoo.. cun gila baq ang".. haha.. phm2 la n0o apa mksdnya.. hehe.. yg bershawl hitam tu Bella.. Yg tudong hitam + berbaju ungu tu Nisha.. dan yg terakhir muka ala2 twins yuna tu teyra.. ratu shawl yea.. sweeet kan..? hehe.. *ini lah model2 shawl company Farika Sdn.Bhd.. weeee

 yg dok tabik hormat tu nma dia Lisa.. sbnrnya dia tgh praktis utk tabik masa perbarisan majlis bersama Datin Bella yea.. tgk tu Datin Bella tgh senyum dgn xikhlas nya sb lisa nie xnk praktis btl2.. dlm hati bella msti dok ckp cmni.." lisa nie org srh praktis blh plak senyum2 n bergambar yea.. nk kna ptong elaun nie.."..


nie la barisan classmate aku yea.. dari kanan baju merah tu aku, yg tgh sdp bermimpi tu kyra.. haha. dia nie ayu+sopan+berbudi bahasa tp jiwa hardrock+hardcore haha.. aku pun xtaw nk explain mcm mna.. mmg besh la dgn macik nie.. haha.. yg tengah2 tu faika,yg tudung putih tu lenkha, yg plg kiri & yg paling comey skali tu ialah shalinie.. Nie bkn shalinie yg hilang tu taw..! nie kwn aku..
 
nie la ratu kebaya kelas kami.. hehe.. nma dia yan..  baik dia nie tp korang jgn cari gaduh dgn dia nie yea.. nmpk ja ayu tapi brutal 0ooo.. klu nk tgk try la jolok sarang tebuan ye.. dia nie lg ganas + garang daripada segala bagai yea.. haha..

nie la barisan2 mmber2 yg mnghiburkan hati tat kala sunyi.. cewaahh.. ayat xblh blah.. haha.. nie kwn2 msa dkt IPT.. nnt aku wat link msa zaman2 skolah dlu k.. aku kena korek blk khazanah2 lma aku.. hehe..

P/s : entry nie didedikasikan kepada kawan2 ku yea.. anda mmg org yg hapening.. sory la yer klu ada terkasar bahasa,ter upload gmbaq n terkutuk apa2.. ini adalah entry semata2.. xda kne mngena dgn yg ada @ xda lg... 0oohooii ayat.. haha.. pape pown mnta maap byk2 taw... mmg srnk kwn ngan korang smua..


Add caption

No comments: