Nuffnang ads

Sunday, 7 August 2011

Fuyoo Ayat Lancang gila..!!

salam Ramadhan semua.. ^_^
berita dilaporkan dari Tv sembilanpolohempak.. haha bajet nk jadi pembaca berita la tu... ^_9
Alhamdullilah dh 8 hari kita puasa kan tapi smbhyg terawih xckp 7 pun.. ika nk crta dlm keseronokan ika mengexplore ayt apa nie. blog2 serta Fb ika tgk ramai org yg mengutuk seorang makcik yg bernama Hajjah Sitt Al-Wuzara.. korang knl makcik nie..?? korang nk thu x kenapa ika bold kan Hajjah tu..? sb nya ika rasa dia mungkin tak layak dpt gelaran tu berdasarkan apa yg ika baca dekat blog makcik tu... kalau korang nk baca apa yg dia tulis dkt blog dia meh klik ----->  SINI.


ika x snggup nk baca smpai habis sb bln2 puasa nie kan free2 ja pahala kita kurang.. macam2 macik nie tulis.. ayat dia... pergghhhh mmg lancang gila... btl2 xtakut.. bukan saja xtakut pada undang2 bahkan xtakut pada kekuasaan Allah.. makcik ni juga bukan saja kutuk Perdana Menteri kita bah kan dia kutuk Allah dan Rasul kita.. ika sure ramai yg baca nie beragama islam kan.? 


jgnlah kita mempersendakan agama kita sendiri.. malu pada agama2 lain.. sama2 lah kita berdoa agar Allah SWT sentiasa merahmati serta melindungi kita dari segala bala bencana serta godaan/hasutan iblis dan syaitan Lakhnatuallah.. Aminn..


p/s : tgh geram nie...

           

4 comments:

Aqilah Nur said...

tau xpa. dia ni mmg kuajaq.lama gila dh kot dia dok hina islam. btw, happy fasting awak. <3

akuadalahaku.. ^_^ said...

btoi2.. nma ja islam tp dok hina islam gak.. slmt berpuasa ^_^

Eyra. said...

Kurang ajar gila kan makcik tu. Ishhh

akuadalahaku.. ^_^ said...

btoi.. xsngka ada org mcm tu.