Nuffnang ads

Friday, 21 October 2011

Ya Allah.. Tak de hati ke nie.??

Salam semua..
hari nie ika nk share satu gmbr yg ika sendiri xtaw nk ckp mcm mna bila tgk gmbr nie..
manusia akhir zaman skrg nie mcm2 jadi.. 
gaduh,perang,buang anak,merempit n byk lg la kalau nk di sebutkan..
tapi kan kes nie btl2 ika mrh... mmg memalukan kaum perempuan..
xthu lg dh ika nk ckp mcm mna..
nk tgk..?

                                           nie ha..!! kalau korang tgk korang 
                                  yg perempuan2 tu mrh x..??

sumber dari FB
xnk zoom besar2.. tkt tgk..

skrg nie mcm2.. teknologi canggih sgt smpai mcm nie pnya gmbr pun ada..
xtahu la gmbr ini sahih atau x.. ramai yg cakap edit..
tapi jgn la smpai mcm nie skali..
tkt nnt ada je yg ikot..
xthu la mna hilang nya sifat ke ibuan yg ada dlm diri seorg wanita tu..
sedangkan binatang pun sygkan ank dia..
inikan manusia..
xtaw la nk ckp mcm mna dh..

2 comments:

YNA said...

pernah tgk gmr nir dulu..

tp x tau betol ke x :(

Miss Eiza said...

sedihnyaaaaaaaa ;(