Nuffnang ads

Saturday, 10 December 2011

Officially Pindah.!

Salam suma..
blog nie dh jadi blog usangkan.?
biasa la kan hidup student..
asgmnt,kuiz n test belambak-lambak..
laptop mmg pegang selalu cuma sambil buat asgmnt bagai sambil jenguk2 la blog n fb masing2 tapi cuma yg sempat tgk je la nk update xberkesempatan..
hehe..
bila time hujung mggu baru la sempat berhupdate bagai.. 
tu pun kalau tenet xbuat hal..
mcm2 alasan kan ika nie.? hehe
oke kembali kepada tajuk utama kita hari ini.. 
**__** mcm pembaca berita pulakk..
ika officially pindah umh dh pada 3 hbln 12..
best sgt2 bila dh pindah..
biasa la kan tempat baru..
selama nie dok post yg g cuci rumah baru la bagai kan..
sekarang ika nk bg taw yg ika dh pindah..
ika cuma berkesempatan balik rumah sehari ja di sebabkan hujung mggu nie pun ika tetap ada aktiviti dkt kampus..
almaklumla baru beberapa mggu mula 
pembelajaran tu yg buzy mcm2 hal..
ika xsempat nk ambil gmbr lagi.. 
nnt bila dh ada ika akan kongsi dgn semua yea..


p/s : korang dh pergi pesta penang.? sapa2 yg belum pergi lagi jom kita g sama2.. yg perempuan boleh la stay umh ika.. yg lelaki tu sorry la eh.. ^_____^

1 comment:

Eiqa Lyka Vandetta said...

kesian akak kite sorang ni..bnyak asgmnt ye..hehehe =)