Nuffnang ads

Monday, 2 January 2012

Azam Tahun Baru.?

Salam Tahun Baru semua. *_*
macam mana dengan azam baru.?
dah ada ke belum.?
ke masih belum terfikir.?
tak kira la mcm mna pun janji apa yg kita azam kan kita berusaha bersungguh2 utk mencapai nya.
Alhamdullilah. Azam ika yg tahun lepas dh tercapai..
belog busuk ika pun follower dh mencecah 6ratus lebih.
cuma ika tak taw ada ke tak pembaca setia belog busuk ika nie.
ika cuma suka2 kongsi hidup ika dalam belog dan ika tak sangka ika dh jauh sampai ke tahap nie.
terima kasih yg tak tehingga kepada semua kengkawan blog yg sudi membantu ika sampai ke tahap nie.

tahun 2011 dh berlalu kan.?
penuh suka duka yg ika tempuh bersama keluarga ika dalam tahun 2011 nie.
Insyallah ika mengharapkan agar tahun baru 2012 nie dapat mengembirakan kami sekeluarga
terutama sekali makayah ika..
terima kasih makabah sebab tak jemu2 membesarkan kami adk beradik dalam apa jua keadaan pun..
kami semua selalu doakan mak n abah..
tak nak dah tengok mak sakit2 n abah pun sama jugak..
terima kasih sangat2 dekat semua kengkawan ika yg sudi mendoakan kesihatan mak ika..
mmg jasa baik kalian semua xkan dapat ika balas..
Hanya Allah saja yg dapat membalas segala jasa baik korang..

2 comments:

Fendy said...

semoga tahun 2012 memberi barakah dlm hidup

http://fendy1302.blogspot.com/2012/01/perbualan-ringkas-bersama-amalina-che.html

akuadalahaku.. ^_^ said...

Amin.. Terima kasih.. ^_^