Nuffnang ads

Saturday, 25 February 2012

10 perkara yang merosakkan otak..!!



sarapan pagi tu selalu ika skip.. hehe

yg no dua tu taktau la nk cakap.. bila balik rumah
 makan benda yg mak masak mmg ada kot..

yg no tiga tu conform2 la tak kan.!

no empat tu tak jugak kot ika rasa.
no lima tu kalau hidu bau getah scrub boleh dikira udara tercemar tak.?

no enam tu bab tidur ika rasa mcm tak cukup kot.. hehe

no tujuh ika tak mcm tu pun.

no lapan tu tak tau la nk cakap, rasa mcm banyak tapi mcm tak dak pun ada gak.

no sembilan tu emmm jap nak fikir dulu... heeeee

no sepuluh tu.. setakat nie Alhamdullilah selalu baca dengan abah..






P/S : so korang mcm mna pula.??

1 comment:

nurmujahidah said...

rase macam nak buat gak entry macam ni, hehe,, nak buat gak la,, kih3