Nuffnang ads

Thursday 10 March 2011

kepenatan mnggu Test n Quiz...

Dlm mnggu nie mmg full dgn test,quiz n presentation.. Mmg tension sgt2.. Tp nk wat mcm mna da lumrah student kan.. Aku punya la tumpu pada study smpaikan xsmpt nk balik Penang da tu tdo pun ntah bpe jam ja.. Tp result.. hmmm.. Hampeh..!! Smlm test PAD 190 hampeh gle.. aku lnsg xblh jwb.. aku bace tp haram x ingt.. tkot gle ahh result aku..

sem nie aku da stdy tp aku rsa mcm aku main2 je.. xtaw la ape aku nk jd sem nie.. ary nie ada Asean Carnival.. besh gle tgk tp aku x brkesmpatan nk p pon.. sedey satttt...!! hmm.. hope next sem aku blh joint event mcm nie lg.. hope ada lg la mcm taon nie snior siap wat fashion show lg.. w0okk gitu.. haha Classs...!! esk bdk2 kls aku g pangkor.. sje je p releas tension kat sana tp aku x p la.. mls la nk p.. sbb2 aku xnk p ikt rombongan tu ialah..

  :- firstly financial problem.. aku mls la nk mnta mak ayh aku.. cian diowg.. wit PTPTN aku abs beli laptop..
    hehe... second, aku mls joint sb aku x rpt sgt pun dgn bdk2 kls.. xthu la nape..xnk cte pnjg2. besa la kot
    bdk baru.. xblh nk ngam lg kot..

k lah.. stakat nie je lah dlu.. aku xlrt da nk berblogging nie hehe.. nnt aku smbong lg k.. papai smua.. have a nice day.. 

No comments: