Nuffnang ads

Tuesday 19 July 2011

hadiah utk en. ehem-ehem tersayang da smpai.. ^_^

soe la lmbt update psl nie..
ari tu kan aku ada post pasal entry nie BUFDAY PRESENT
sbnr nya abs je aku update entry trs en.ehem call aku.. dia ckp hdiah yg aku post da ada dkt tgn dia... ^_^
kalau korang nk thu aku yg ckp kat dia kalau nk buka present tu call la aku.. konon nya nk buka same2 la..
hahaha..

eksen ja lebih aku nie.. eksited la katakan.. hehe..
nsb la en.ehem kesayangan aku nie dgr ckp... pkoi 7 da bgon semata2 nk jugak buka hadiah tu...
korang nk thu x prasaan dia mcm mna time tu.. meh baca dialog dibawah.. :-

en. ehem    : hadiah dh ada jom la kita bke sama2...
   me          : ok2 jom la..tp sebelum buka tu tngkp la gmbq lu plzz.. nk msokkan dlm blog.. lupa nk tngkp ari  
                   tu... ^_^
en.ehem     :ok2..cpt la...
   me          : cpt ape..??
en.ehem     : amboi3... nyanyi la ape lg..
  me           : hehehehe.. xmo la malu la...
en.ehem     : yeala2 nk buka nie... (smbl membuka layer punya layer + tnkp pic utk aku) ahaaaks..
  me           : suspen x..
en,ehem     : suspen gile.. xnk buka trs.. nk intai je dulu ape yg ada.. emmmm warna merah.. biar btl nie..??
  me           : yeala hdiah yg sy ckp tu la.. np xske eh..? 
en.ehem     : hahahahaha.. tipu.. bkn s*******..! huh nsb bkn s******* klu x tkt saya awak..
  me           : np plak?
en.ehem     : yeala nnt org ckp makwe saya nie gile ada ptt bg hdiah bnda tu..
  me           : hehe.. sory la.. saje je tipu.. klu gtaw btl2 xsuprise da la... hehe

**ada la dialog2 yg laen eh... hehe.. sape yg boleh teka hdiah ape yg aku tipu en.ehem.? klu ada aku kasi hdiah.. hehe**

meh kita tgh pic yg en.ehem snap ye...

1 layer 
sila abaikan background serta kesan ditebuk tupai tu yea..

second layer
sweet x..? wink2.. ^_^

 third a.k.a last layer
yg dalam tu secret yea sb dh ditambah2...

hehe.. ntah nape aku yg srnk n eksited lebih.. si ehem buat gaya slumber je.. control macho la kata ka.. hehe
thank a lot en.ehem bcause u always with me and always make me happy..
^_6

p/s : sape nk vios sebijik..? meh klik SINI..

No comments: