Nuffnang ads

Saturday 16 July 2011

hadiah utk en. ehem-ehem tersayang.. ^_^

sory la lmbt update cket.. hehe..
actually bufday my ehem2 tu 16 hbln 7..
aku je yg lmbt hupdate besa la tgh cuti2 mid sem nie..
srnk lyn kluarge tmbh2 melayan kerenah
si budak munchet buchuk masyham kesayangan aku nie.. (KLIK NI)
En. ehem2 aku nie ddk jaoh sgt2... dhtu slm kesibukan test n segala bagai kerja aku dh slmt mengeposkan hdiah tu 15 hbln.. walaupun aku terpaksa mengharungi pelbagai cabaran dan halangan...
(hehe mmg agak lmbt kan..?)

tp my ehem2 phm la kebuzyan aku nie.. huhu
16 hbln my present dh smpai dkt kuantan around pukul 12 cuma en.ehem2 x g tuntut lg sb si ehem2 nie pun buzy yg teramat2.. Insyallah hari nie present tu akan smpai dkt tgn dia kot..
harap2 mcm tu la eh..?
(terima kasih warga2 pos laju.. mmg cepat dan pantas servis diowg)
aku yg xcited terlebih sgt xtahu la np..
hehe.. my first present utk lelaki.. ^_^
cian en. ehem2.. mcm2 aku tipu dia.. konon nya nk jadi org yg blh kongsi segala-gala nya la.. 
tapi utk present sooryyyy.. =PPPP suprise ttp suprise yea.... hehee
mmg sedih sgt bila wish bufday tu sb x dpt smbt sekali..
suprisekan dia dgn tepung,telur or kek mcm yg selalu buat kat kawan2..
harap2 taon dpn pnya bufday boleh la kot yea..
weeee... 



p/s : mood sedih sb abah tgl kan kmi utk outstation.. first time abah p jaoh2 n first time jugak la mnyambut ramadhan without my father... sedih tgk mak nngs2 td.. first time kna tnggl dlm tmpoh msa 18 thn.. sabar yea mak.. sama2 kita tunggu abah balik tau.. semoga abah selamat pergi dan selamat pulang... amin,..

                              

No comments: