Nuffnang ads

Tuesday, 15 November 2011

Banyak giloss barang..

salam semua..
ika penat sgt2 dlm minggu nie..
yeala mana x nya ika tgh sibuk mengemas barang2 ika yg perlu dibawa balik ke asrama
dan juga barang utk pindah umh..
serius ika ckp mmg penat bila pindah umh.. 
dulu masa kecik2 pindah kita yg budak nie xla rasa penatkan.
seronok ja tempat baru n kawan baru..
tapi bila dh besar2 mcm skrg nie.. 
dh tahu apa itu pindah baru la rasa mcm mn susah nk kemas2 n angkt barang semua..
nk tercabut pinggang nie bawa barang2 serta 
khazanah2 berharga tu suma.. hahaha..
Alhamdullilah kali nie ika balik ke tempat asal ika.. ^_^
berbelas tahun juga la pindah dari rumah tu
 setelah mcm2 kenangan yg terjadi dkt situ..
Alhamdullilah dgn berkat kesabaran mak ayah ika segala2 dh berpihak kepada kami..
jgn tanya kenapa ika tulis mcm tu sb mmg panjang sgt2 cerita dia..
empekpulohempekhari pun belom tentu habis lagi..
muahaha.. Segala2 nya kuasa Allah.. 
nnt ika upload gmbr umh baru yea.. :P
meh tgk barang2 ika..


2 dalam 1.
tau x kenapa ika cakap mcm tu.?
sebabnya yg berkotak2 bagai tu barang utk 
diangkut pergi keumh baru..
yg beg besar2 belah kiri tu barang2 untuk dibawa 
balik ke asrama minggu nie..
semua tu cuma barang ika sahaja..
tu pun ada lg yg belum berkemas
 ^_______^
byk sgt kan.?
ada sapa2 nk tolonggg ika berkemas x.???


P/s :        Takziah kepada Mamat a.k.a Cik Mat
                atas kehilangan ibu tercinta semalam..
         sorry sgt2 sb xdapat ziarah..
               ika hantar En.Ehem je sebagai wakil..
             ika doakan dari jaoh supaya mak Mamat
            ditempatkan dikalangan org2 yg solehah.

5 comments:

kyra veronica said...

amboi...smngat gla blik hstel..hahahaha...aik??sapa mngal 2??

Izzati said...

hamboii bnyaknye brg nak bawak blk hostel tu heee

akuadalahaku.. ^_^ said...

kyra: hehe msti la sb umh nk kosongkan bg org sewa..

Izzati: semua tu bkn brg nk bw g hostel.
^_^

ieyza afieyna said...

same dgn ieyza.. brg pun bnyak.. kene blik u sendiri..parent xantar.. kena naik bas :((

akuadalahaku.. ^_^ said...

ieyza : btl2 ika pun sama kena blk sendiri.. :(