Nuffnang ads

Wednesday, 18 January 2012

Busy memanjang..

salam semua..
korang semua sihat..
rasanya mcm dh lama x update kan.?
bukan nya xnk update tapi wifi dkt kampus ika mmg slow sgt2..
bila nk upload gmbr je terus dia lambat hinga kan empatpulohempatratus jam menunggu nya xloading2 lg..
hehe..
sekarang dh nk cuti raya cina kan.?
yg sedih nya ika je xcuti.. 
ada program Lestari dkt Selangor yg nk kena attent..
tapi ok la sekurang2 nya dpt jenjalan kan.?
hehe.. korang tahu kenapa ika tulis tajuk entry tu mcm tu.?
ye la mana x nya buzy memanjang dgn test,quiz n asgmnt..
ingt kan cuti raya cina boleh cuti lama sikit..
tgk2 ada program n LDK pulakk..
terima je la kan.
dh nama pun student idakk.?
ok la ika nk sambung mengemas segala bagai barang nie..
nnt ika free ika update lagi..
daaa...

1 comment:

fatin amalina husna said...

huhu..cmtular life as a student..^^
husna pon ldk gak b4 cuti rya cina..