Nuffnang ads

Wednesday, 4 January 2012

Sekarang zaman canggih manggih dah.

Salam semua.. 
sekarang mcm2 benda jadi kan.?
yg student Malaysia cara student malaysia..
yg dkt student luar negara dgn cara luar negara nya..
mcm2 hal la kan..
bila teknologi kini hanya dihujung jari semua maklumat mmg senang2 je tersebar dgn cepat dan pantas..
takut betulkan.. 
yeala dulu2 kes yg fb tersebar gmbr2 lucah perempuan dh tu sekarang gmbr2 Amalina pulak..
nak kata semua benda tu xbetul tapi mcm betul pulak..
nak salah kan sapa.?
xkan nak salahkan teknologi2 yg dah semakin canggih manggih..
xpun kena
diri sendiri yg xtau nk simpan privacy 
sendiri sampai kan sana sini dok tayang mcm2
 ke masyarakat sekarang yg buzy body nk tahu semua benda hingga kan tersebar benda2 mcm tu.??
Nauzubillah.. 
minta2 kita semua di lindugi oleh Allah S.W.T..

1 comment:

SiKecilMirmO said...

Betul tuh kan dear... dunia sekarang... cepat je tersebar apa2 especially, kalau yg buruk2 tuh haaa... alahai... laju kemain... ntah betol or x, kte sndiri pon xtau... sonok sgt duk citer hal org.. tp pe pon sume neh, slh sndri jgk kn? kalau angin xde, xkn ada nya pokok bgoyang kan? hehe...